POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja določajo razmerje med kupcem in prodajalcem in veljajo za vse nakupe opravljene preko spletne trgovine ali telefonsko.
Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- g) način plačila in dostave,
- h) časovno veljavnost ponudbe,
- i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudnik v spletni trgovini safir-trgovina.si je:
SAFIR Trgovina in storitve Marjeta ČELEŠ s.p.
Sedež: Štrekljeva 5, 2000 Maribor, DŠ SI502666144 MŠ 5185523
Poslovalnica: Tržaška c.67 a, 2000 Maribor
SPLETNA TRGOVINA
Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: safir-trgovina.si
Zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.
Z registracijo na spletno stran ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini, se uporabniku ni potrebno registrirati.
Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov in fotografije) skušajo biti realne, vendar lahko odstopajo barvne nianse in vzorci, zato jih smatrajte kot simbolične
Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.
Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.
Za izdelke na zalogi je čas dobave 3 – 7 delovnih dni. Med vikendi ni dostave. Se pa trudimo, da je ta čas čim krajši. Če kupec v treh dneh po določenem roku ne prejme pošiljke, naj o tem nemudoma obvesti ponudnika na elektronski naslov ali na telefon za nadaljnje ugotavljanje zakaj kupec pošiljke še ni prejel.
POSTOPEK NAKUPA
Prijava v spletno trgovino se priporoča z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če je kupec že predhodno ustvaril uporabniški račun.
Izbor izdelka za nakup, izbor količine in dodajanje v košarico
Izbor načina dostave in plačila.
Pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave.
Potrditev in oddaja naročila, ki predstavljata zaključek nakupa.
Kupec tako ponudniku plača blago, nakar prejme elektronsko pošto s potrditvijo naročila v elektronski obliki.
Kupec prejme račun o opravljenem nakupu po dobavi blaga na e mail. V kolikor ga želi v papiranti obliki, mora to izrecno ob oddaji naročila zapisati v opombo. Prav tako v opombo zapišite ali želite račun na davčno številko zavezanca za ddv.
NAČINI PLAČILA in CENE
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Osebni prevzem na sedežu podjetja in plačilo ob prevzemu z gotovino
- Po predračunu na račun ponudnika
- S plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro, American Express)
- Po povzetju
Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane, kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik ima pravico naročilo preklicati. To stori tako, da pošlje ponudniku čim prej e mail na naslov: safir.prodaja@gmail.com, najpozneje pa v roku 8 ur po oddaji naročila, saj se prodajalec trudi vsa naročila tudi čim prej odposlati.
Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi ( e- pošta), mora biti zapisano:
PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.
Pravica do vračila blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov safir.prodaja@gmail.com blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Omogočamo tudi zamenjavo artikla, v kolikor je vrnjen v enakem stanju, kot je bil prodan(vključno z etiketami, embalažo)
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi predpisi, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo, vračilo kupnine, ali vračilo dela kupnine v skladu z velikostjo napake..
– Ko vračate artikel v reklamacijo prodajalcu, morate priložiti pisno pojasnilo reklamacije in kopijo računa.
– Naslov za vračilo blaga prodajalcu je SAFIR Marjeta Čeleš s.p., Tržaška c.67a, 2000 Maribor
– Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport
– Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 070 785 705 ali nam pišete na safir.prodaja@gmail.com
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Stroške dostave blaga do vrednosti 50,00 € krije kupec in znašajo 3,90 eur za področje celotne Slovenije za v naprej plačano blago (po predračunu ali s plačilno kartico)
Stroški dostave za druge države članice EU so 10,00 eur (ne glede na vrednost naročila) in za težo pošiljke do 1 kg. Za ostale pošiljke se prej pozanimajte o možnosti in ceni dostave, saj vam jo moramo zaračunati po ceniku pošte.
V kolikor izberete plačilo »po povzetju« , vam Pošta Slovenije vam pri tem zaračuna dodatne stroške po uradnem ceniku, kar okvirno znaša:
za paket do 1 kg eur 5,05 / za paket do 5 kg eur 7,1
Osebni prevzem naročil oddanih po spletni trgovini je možen med 9 in 18 uro v naši poslovalnici na naslovu Tržaška c.67 a, 2000 Maribor. Ob tem vam ne bomo zaračunali nobenih stroškov pakiranja ali dostave.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Kupec se v vsakem trenutku lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti s ponudnikom in ima možnost reševati spore. V kolikor kljub vsemu kupec vztraja pri pritožbi, je postopek za oddajo pritožbe pisno, ter na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Marjeta Čeleš s.p.